Utilizam cookies necesare functionarii site-ului si pentru statistici anonime. Pentru folosirea de cookies in vederea personalizarii informatiei, te rugam sa iti exprimi preferinta. Vezi detalii

Bine ai venit !
Autentificare   ÃŽnregistrare

LEISURE PRODUCT MANAGER (TURISM EXTERN) în București, Sibiu, Cluj-Napoca, Timișoara

Ce îți oferim :

  • Training și formare profesională inițială și continuă
  • Salariu motivant, integral pe cartea de muncă
  • Salariu progresiv în funcție de performanțe și evaluările periodice
  • Mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat de proceduri de lucru transparente
  • Posibilitate de evoluție profesională și de construire a unei cariere în domeniul travel
  • Posibilitate de participare la acțiuni de informare, cunoaștere și specializare (ex. work-shop, infotrip)
  • Condiții tehnice foarte bune, structura IT și echipamente moderne
  • Posibilitatea de lucru la domiciliu
  • Bonusuri în funcție de performanțe, atât în bani, cât și în vacanțe
  • Tichete de masă
  • Reduceri la vacanțele personale și posibilitatea de plată în rate a acestora
  • Un loc de muncă stabil într-o companie de încredere, cu indicatori financiari buni.

 

Vom aprecia dacă:

  • Ești o persoană de încredere și îți place să fii eficient
  • Îți dorești o carieră în domeniul travel și stabilitate în cadrul unei companii cu o reputație foarte bună
  • Interactionezi frumos și eficient cu oamenii
  • Ai abilități de Operare PC – MS Office (Word, Excel), Internet
  • Cunoști limbi straine, cel puțin limba engleză, nivel avansat

Constituie un avantaj să ai cunoștinte solide de geografie și cultură generală.    

Constituie un avantaj experiența în activitatea de turism.

 

Dintre responsabilitățile postului:

Producție

  • Identificarea destinațiilor și a tipurilor de pachete turistice pentru care compania intenționează să realizeze tour-operare proprie
  • Realizarea de programe turistice
  • Înregistrarea în softul de gestiune produse proprii a componentelor pachetelor turistice tour-operate de companie
  • Gestionare relații operaționale cu unitățile turistice
  • Urmărirea periodică a valorificării locurilor pentru pachetele turistice tour-operate de companie și disponibile în softul de gestiune produse proprii
  • Ajustarea/corelarea disponibilităților cu cele din sistem
  • Publicarea pe site-ul www.eximtur.ro a descrierilor și informațiilor actualizate pentru produse și pachete turistice
  • Participarea la realizarea cataloagelor în format electronic și format fizic aferente fiecărui sezon

 

Mapări și monitorizare

  • Realizarea și coordonarea mapărilor elementelor livrate în soft-ul integrator vânzare produse de furnizorii integrați
  • Participarea la configurarea programelor informatice ale companiei pentru specificul departamentului turism extern
  • Monitorizarea utilizării corecte de către agenți a sistemului soft de back office și a soft-ului integrator vânzare produse
  • Realizarea și updatarea instrucțiunii de lucru utilizare soft gestiune, instrucțiuni de lucru softuri de rezervări uzuale

 

Training și prezentări

  • Realizarea de activități de training și formare profesională pentru activitatea de vânzare specifică departamentului turism extern
  • Instruirea agenților pentru utilizarea programelor informatice specifice
  • Realizarea de prezentări pe specificul turism extern producție și softuri monitorizate către agenți și revânzători

 

Vânzări către clienți

  • Răspunde la solicitări ale clienților provenite din site-urile companiei și mediul on line
  • În situația în care efectuează activitate de vânzare:
    • preluare solicitări de ofertă și transmitere de oferte personalizate
    • efectuarea de rezervări
    • emiterea de documente fiscale și documente de călătorie

 

Activități de Marketing

  • Selectarea informațiilor tehnice pentru realizarea newsletter-urilor
  • Participarea la realizarea de prezentări specifice

 

EXIMTUR este una dintre cele mai importante și de încredere companii de călătorii din România, cu o tradiție și experiență de 25 ani. EXIMTUR deţine o reţea de 23 de agenţii proprii și francize răspândite la nivelul întregii ţări și este specializată în servicii turistice, servicii pentru călătorii cu scop de afaceri și organizare de evenimente. Compania are o echipă formată din 170 de angajați și a deservit până în prezent peste 3 milioane de clienți și mai mult de 2500 de companii.

Activitatea EXIMTUR este organizată în patru divizii: business travel si organizare evenimente, leisure travel, incoming și școala de turism.

EXIMTUR BUSINESS (www.eximtur.ro/businesseste divizia specializată în servicii de business travel și organizare evenimente de afaceri, dedicată clienților corporate. Divizia este prezentă în București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu, deservește un portofoliu divers de clienți business.

Compania de călătorii EXIMTUR a aderat, în 2017, la rețeaua globală de travel management - UNIGLOBE Travel International, devenind, astfel, singura companie din România conectată la acest sistem internațional performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri având acces la o gamă largă de soluții tehnice de ultimă generație.

EXIMTUR este o companie care promovează principiile corecte si valorile, implicându-se activ, atât la nivel de companie, cât și prin angajați, în acțiuni de susținere a comunității.

  • Google+
  • Twitter